Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului Roua (roua.ro)

Site-ul Roua (roua.ro) este operat de societatea UNIQIT SYSTEM S.R.L., cu sediul in Str. Biruintei , Nr. 13, Suceava, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J33/184/2013. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta. 

Administratorul site-ului Roua (roua.ro) isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. 

Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala 

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor. 

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia. 

Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului 

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Roua (roua.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. 

Administratorul Roua (roua.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard. 

Frauda 

In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, va rugam sa va adresati departamentului administrativ ( https://roua.ro/contact )Roua (roua.ro) nu este responsabila pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului. 

Drept aplicabil 

Prin folosirea site-ului Roua (roua.ro), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii Roua (roua.ro) sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare. 

Disponibilitatea serviciului 

Administratorul Roua (roua.ro) isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului Roua (roua.ro) in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala. 

Conditii de garantie

Drepturile consumatorului sunt asigurate de prevederile ordonantelor si legilor aplicabile in acest sens (O.G. 21/1992, O.G. 174/2008, Legea 476/2006 si Legea 449/2003), si nu sunt afectate de conditiile mentionate in acest certificat.

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul UNIQIT SYSTEM S.R.L. prezentat in pagina de contact, de catre Roua, prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect.

Departamentul tehnic Roua poate fi contactat la adresa sales@roua.ro sau la numerele de telefon mentionate pe pagina de contact a https://roua.ro/.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.

Garanția standard pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achiziției.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente si cu mentiunea defectului.

In cazul trimiterii in garantie a produselor prin intermediul serviciilor de curierat, recomandam ambalarea acestora folosind cutia si materialele de protectie originale - in caz contrar, raspunderea asupra integritatii produselor revine clientului. Plata transportului pentru produsele trimise (tur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului, pentru returul produselor plata transportului fiind suportata de catre Roua. In cazul produselor primite gata defecte (DOA - Dead On Arrival), plata transportului tur-retur este asigurata de Roua prin serviciul de curierat, dupa notificarea departamentului tehnic in cel mult doua zile de la primirea produselor.

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice prin intretinere, reparare sau inlocuire. Produsele ce nu pot fi reparate sau inlocuite cu altele avand performante/caracteristici similare vor fi stornate. Soldul creat in urma unei stornari poate fi folosit pentru cumpararea unui nou produs sau poate fi returnat intr-un cont bancar sau numerar la solicitarea expresa a clientului.

In cazul produselor care nu pot fi identificate printr-un numar serial unic, solicitam mentionarea numarului facturii de achizitie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de accesorii pe care departamentul tehnic le considera esentiale, produsele pot fi returnate clientului fara a i se solutiona garantia.

Toate produsele vandute beneficiaza de garantie, mai putin cele care intra in categoria consumabilelor (ex: cartuse de imprimanta). Produsele sau accesoriile produselor care prin natura lor isi pierd din calitatile originale in timp, in urma folosirii (ex: acumulatori, baterii, lampi de videopriector etc) beneficiaza de o perioada de garantie ce poate fi mai mica de sau cel mult egala cu un an. Durata medie de utilizare a produselor, daca nu este altfel mentionata este identica cu perioada de garantie.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service. Produsele oferite ca inlocuire pentru unele defecte beneficiaza de un nou termen de garantie. Daca durata cumulata de nefunctionare a produselor aflate in perioada de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, produsele vor fi inlocuite sau contravaloarea lor restituita clientului.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional sau cu defecte rezultate din utilizare improprie ce duc la anularea certificatului de garantie), solicitantul va achita taxa de transport pentru retur. Roua isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare in astfel de situatii sau plata transportului de retur in avans.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Produsele software nu fac obiectul garantiei.

Nu se acorda garantie monitoarelor TFT decat in cazul in care ecranul manifesta un numar de pixeli sau subpixeli defecti mai mare de 3, respectiv 7 in cazul celor cu diagonala de cel mult 19" - sau de 4, respectiv 10 in cazul celor cu diagonala mai mare de 19".

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

Cu privire la deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

 

Preturile sunt actualizate zilnic. 

Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului. 

 

Fotografiile si specificatiile nu creeaza obligatii contractuale. Aceste se pot schimba fara o notificare prealabila.

Politica de returnare - Roua.ro

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la Roua.ro.

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Roua.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2.5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Roua.ro cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Roua.ro 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Aceasta modalitate este complet gratuita, adica va vom returna in totalitate valoarea produselor returnate iar costurile transferului vor fi suportate in totalitate de catre noi. ACEASTA ESTE CEA MAI SIMPLA SI RAPIDA MODALITATE DE RECUPERARE A CONTRAVALORII PRODUSELOR RETURNATE. Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN si numele titularului. 

(ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!)

Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar doar la predarea produselor la sediul nostru din Suceava, Str. Biruintei , Nr. 13.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Roua.ro personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
  • e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • f. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu prestat catre consumator);
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.
  • Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.
  • Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Retur de produse

Pentru a returna un produs, va rugam sa trimiteti un mail catre sales@roua.ro in care sa specificati ca doriti returnarea, mentionand numarul comenzii (inscris pe factura, sub titlul documentului) si daca doriti returnarea banilor sau schimbarea produsului. In cazul in care doriti returnarea banilor, va rugam sa ne indicati un numar de cont bancar (codul IBAN), impreuna cu numele titularului de cont. Va vom returna intreaga contravaloare a produsului, mai putin taxele de transport. Desi nu este obligatoriu, v-am ramane recunoscatori daca ne-ati oferi si motivul pentru care doriti returnarea produsului, pentru a incerca, astfel, sa intelegm mai bine piata si nevoile clientilor nostri. Cand returnati produsul, introduceti in colet si o hartie pe care sa mentionati "RETUR COMANDA #xxxxx" (inlocuiti xxxxx cu numarul comenzii initiale).

Produsele primite cu defecte:

Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului

Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Roua.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Costul transportului produselor de la Roua.ro catre client si de la client catre Roua.ro revine in responsabilitatea clientului.

Roua.ro nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre Roua.ro cade in sarcina Clientului.

 

Toate solicitarile de renuntare la cumparare se vor expedia la departamentul administrativ roua.ro ( https://roua.ro/contact ).

 

Cumparatorul nu va demara returnarea fizica a produsului inainte ca Vanzatorul sa proceseze solicitarea si sa ii furnizeze detaliile necesare returului.

 

In urma procesarii cererii, Vanzatorul ii va transmite Cumparatorului un email prin care il va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor.

 

S.C UniqIT System S.R.L.

Str. Biruintei , Nr. 13, Suceava

 

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

 

Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre Cumparator.


Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu par a putea fi rezolvate pe email va rugam sa luati legatura cu departamentul comenzi telefon: 0724 102 103.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact ( https://roua.ro/contactsau la adresa de email sales@roua.ro

Produs adaugat in wishlist